Blogger news

Το Αλεποχώρι στον νομό Έβρου, είναι ένα παλαιό και μικρό χωριό στα δυτικά του Διδυμοτείχου και εγγύτατα στα σύνορα με τη Βουλγαρία. Ελληνικό χωριό, παλαιόθεν.

Τρίτη, Απριλίου 01, 2014

Ναυτόπουλο


Δεν σε φοβούμαι βρε μαν αμάν
δεν σε φοβούμαι κυρ βοριά
έχω καράβι βρε μαν αμάν
έχω καράβι καρυδιάς
και τα σχοινιά μπρισέϊνια .

Έχω και όλο βρε μαν αμάν
έχω και όλο διαλεχτά παιδιά
του Έβρου παλικάρια
έχω και ένα βρε μαν αμάν
έχω και ένα ναυτόπουλο
που τον καιρό γνωρίζει .

Ανέβα βρε μαν αμάν
ανέβα βρε ναυτόπουλο
στο πιο ψηλό κατάρτι
παιζωγελώντας βρε μαν
παιζωγελώντας ανέβαινε
κλαίγοντας κατεβαίνει .


Τι είδες βρε μαν αμάν
τι είδες βρε ναυτόπουλο
κι αρχίνησες να κλαις

Τρία σύννεφα βρε μαν αμάν
τρία σύννεφα έρχονται
το ένα θα μας χαλάσει .

Το ένα μας φέρνει μαν αμάν
το ένα μας φερνει τη βροχή
το τρίτο το βρε μαν αμάν
το τρίτο το μακρύτερο
αυτό θα μας χαλάσει

Το λόγο του βρε μαν αμάν
το λόγο του απόσωσε
και αρχίνησε να βρέχει
γεμίζει η θάλασσα βρε μαν αμάν
γεμίζει η θάλασσα παιδιά
και ο γιαλός σανίδια .

 Και το μικρό βρε μαν αμάν
και το μικρό ναυτόπουλο
σαράντα μίλια πέρα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου